sobota, 17. junij 2017

Moji uspehi


Včeraj, 16. 6. 2017, sem bila na predavanju Jeda Bakerja, ki ga je organiziral ZavodEmpatium. Moram priznati, da me je predavatelj očaral s svojo ameriško konkretnostjo in »stand up« načinom podajanja tem, ki so se nanašale predvsem na pristope dela z otroki s posebnimi potrebami. Najbolj se mi je v spomin vtisnil del predavanja, kjer je dr. Baker govoril o tem, kako se moramo pri delu z otroki s posebnimi potrebami nujno ukvarjati z otrokovimi prednostmi in ne samo s primanjkljaji. Sama sicer pri svojem delu zelo težim k temu, vendar se velikokrat zalotim, da se z učitelji in drugimi strokovnimi delavci »vrtimo« okoli tega, česa dijak ne zmore, česa mu ne gre pojasniti, kako se neprimerno vede ipd.

Spomnila sem se na enostavno vajo, ki jo izvajam z dijaki in se odločila, da jo danes delim z vami. Hkrati vas vabim, da si ogledate You Tube kanal dr. Bakerja.

KAKO IZDELAM PRIPOMOČEK?

Potrebujem:

*        predlogo, ki je dostopna TUKAJ 
*        pisalo

Natisnem predlogo in dijaku podam pisalo.

KAKO POTEKA VAJA?

Psiholog poda dijaku delovni list »Moji uspehi«. Dijak v pokal napiše situacije, dogodke, misli, ki opisujejo njegove uspehe. To so lahko uspehi na katerem koli področju v njegovem življenju – torej, ne nujno v šoli. Dijaka spodbudimo, da najde vsaj tri uspehe v svojem življenju. Nato se z njim pogovorimo o tem, kaj uspehi pomenijo v življenje, katera so njegova močna področja ipd.   

Ni komentarjev:

Objavite komentar