sobota, 2. junij 2018

DIY ZOOM

Pri iskanju idej za razredni »team building« sem zasledila igro za izgradnjo skupine Zoom. Gre za zbirko 30 fotografij avtorja Istvana Banyaija, dostopno npr. tukaj.
Ker igro potrebujem prej, kot bi bila dostavljena, sem se odločila, da naredim svojo različico. Nameravam jo uporabiti v razredih, kjer je do 30 dijakov. Zdi se mi zanimiva in uporabna v različnih okoliščinah. Predvsem z njo vadimo komunikacijo in spodbudimo interakcijo med vsemi dijaki. Razred namreč ne more dokončati naloge, če v njej ne sodelujejo vsi. Zdi se mi uporabna predvsem pri razrednih urah ali pri pouku, ko so ocene že »pod kapo« in dijaki lahko počnejo tudi kaj drugega, kot gledajo filme.

KAKO IZDELAM PRIPOMOČEK?

Potrebujem:
  • katerekoli fotografije, slikanico, strip … iz katerih lahko sestavim zgodbo, brez da bi bilo potrebno besedilo. Sama sem uporabila knjigico Hairy Maclary (Dodd Lynley).  Ker je v knjigi več krajših zgodb, sem skopirala dve zgodbi in bom razred razdelila v dve skupini. Na zadnji del fotografije sem z barvo označila skupino (ena skupina je zelena, druga rjava – da bodo vedeli, kdo spada v isto skupino);
  • po želji plastifikator in folije;
  • sama sem bila posebej kreativno razpoložena in sem ustvarila še škatlo iz lepenke za shranjevanje fotografij.
Fotografije skopiramo in plastificiramo za daljšo obstojnost. Potrebujemo toliko fotografij kot je udeležencev.

KAKO POTEKA VAJA?
Vsak dijak dobi eno fotografijo, ki lahko pogleda le on. Nato se dijaki med seboj pogovarjajo o tem, kaj imajo na fotografijah in morajo samo iz pripovedovanja (torej brez kukanja fotografij ostalih) sestaviti zgodbo. Ko menijo, da so zgodbo sestavili pravilno, položijo na tla fotografije v takšnem vrstnem redu, kot mislijo, da zgodba poteka. Na koncu zgodbo povedo na glas. Ni nujno, da je vrstni red takšen kot v knjigi, pomembno je, da so oni sestavili smiselno zgodbo iz fotografij, ki so jim bile na voljo.  

Ni komentarjev:

Objavite komentar