petek, 20. oktober 2017

Priročnik za uporabo - mene



Vaja, ki jo predstavljam danes, je že nekaj časa ležala v mojem predalu in čakala na realizacijo. Navdih za njo sem dobila v reviji Flow, sicer pa sem po brskanju po spletu ugotovila, da v bistvu izhaja iz poslovnega sveta. V velikih podjetjih, kjer se zaposleni nimajo časa in priložnosti spoznati med seboj, so se domislili tega, da je vsak zaposleni napisal »navodila za uporabo« samega sebe. V njih je podrobneje navedel, kako naj sodelavci pristopijo do njega, na kak način najraje komunicira, česa pri ljudeh, s katerimi dela, ne mara, kako deluje v timu ipd.
Vajo sem prilagodila dijakom in jo že aplicirala v praksi. Večina dijakov je vajo pozitivno sprejela, lahko pa se zgodi, da bodo dijaki potrebovali dodatna navodila pri posameznih postavkah (sploh tisti z motnjami avtističnega spektra).
Sicer se mi zdi bolj primerna za starejše učence, dijake in odrasle. Bi se jo pa dalo prilagoditi tudi za mlajše.
Namen vaje je predvsem v tem, da dijaki razmišljajo o tem, kako zaznavajo sebe, kako menijo, da jih vidijo drugi, kako bi lahko drugim omogočili, da jih bolje razumejo in spoznajo ipd.

KAKO IZDELAM PRIPOMOČEK?
Potrebujem:
*        predlogo, ki je dostopna TUKAJ (POZOR: zloženka je pripravljena na A3 formatu)
Natisnem predlogo in jo zložim tako, da iz nje nastane zloženka.
Najprej postavim list v ležeči položaj
 

 


ga prepognem napično po sredini,

 



ga prepognem vodoravno po sredini

 
 


in še enkrat navpično po sredini.


KAKO POTEKA VAJA?
Psiholog poda dijaku »priročnik za uporabo«, dijak na črtico na prvi strani zapiše svoje ime. Nato reši priročnik. Lahko ga rešuje sam v tišini in potem vse skupaj prekomentira s psihologom, lahko ga rešuje hkrati s tem, ko se s psihologom pogovarjata ipd. Psiholog je ves čas na voljo za dodatna vprašanja. Vsem izvajalcem DSP-jev pa priporočam, da vajo najprej rešite sami in predvidite, kje bi kak dijak lahko imel težave.

Ni komentarjev:

Objavite komentar