sreda, 29. november 2017

Led light box

Opremljanje pisarne svetovalne službe mi je zelo pomembno, saj sem mnenja, da se morajo ljudje v prostoru, kjer govorijo o najintimnejših temah, dobro počutiti. Sem ljubitelj stenskih nalepk in drobnih dekorativnih predmetov, najraje pa imam izdelke naših dijakov. Nekje v bližini se vedno nahajajo robčki (ker so včasih potrebni za brisanje solz ali prehlajenega nosu), na voljo imam tudi antistresne kocke, namenjene predvsem dijakom z motnjami pozornosti, na vidnem mestu je ura, namenjena temu, da se razgovori ne zavlečejo preveč in da dijaki ne zamudijo k pouku. Seveda imam v pisarni tudi kupe fasciklov, ker je svetovalno delo pač povezano z birokracijo.

Danes pa želim predstaviti led light box, oz. svetlobno škatlo. Odkrila sem jo v Tediju in se v hipu zaljubila v njo. Zdelo se mi je, da bo nekako našla mesto v moji pisarni. Predvsem mi je všeč to, da se lahko črke in simboli v škatli menjavajo, tako da vsak teden s pomočjo sodelavke Leje (in dijakov) nastajajo novi spodbudni napisi :)

Prepričana sem, da bi se dalo črke, napise in simbole narediti na način, da se na debelejšo folijo natisne ali nariše karkoli pač želimo osvetliti. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar