Vaja, namenjena refleksiji
posameznega dne, urjenju čuječnosti. Pride prav pri dijakih, ki se soočajo z
depresivnimi, anksioznimi mislimi, ki jim je mogoče malo dolgčas, rabijo
spodbudo, radi pišejo dnevnik ipd. 15 kartic, ki jih lahko uporabimo tudi za
uvodno motivacijo, za začetek pogovora na določeno temo, tudi pri delu v
skupini npr. na koncu srečanja, delavnice.
KAKO IZDELAM PRIPOMOČEK
Potrebujem:
- predlogo, ki je dostopna TUKAJ
- tiskalnik
Dijaku natisnemo predlogo in jo
razrežemo po črtah.
KAKO POTEKA VAJA
KOT DNEVNA REFLEKSIJA
Dijaku rečemo, da bo naslednjih
15 dni vsak večer izpolnil eno kartico (lahko jih tudi oštevilčimo) in vam jih
bo po teh 15 dneh prinesel na srečanje. Pomembno je, da jih rešuje popolnoma
instinktivno, da torej ne razmišlja pretirano o vsakem vprašanju in da so
odgovori iskreni. Na srečanju se nato pogovarjamo o vsebini posamezne kartice
(torej o tem, kaj je napisal) kot tudi o čustvih in mislih, ki so ga spremljale
ob reševanju. V kolikor je dijaku tako beleženje všeč, mu lahko še enkrat
izročimo vseh 15 praznih kartic.
ZA ZAČETEK RAZGOVORA
Kartice plastificiramo za daljšo
obstojnost. Pred dijaka položimo kartice, obrnjene s hrbtno stranjo navzgor in
ga prosimo, da izžreba eno. Dijak odgovori na vprašanje na kartice in tako
začnemo razgovor na to temo in potem nadaljujemo še z ostalimi temami.
KOT KONČNA REFLEKSIJA PO
DELAVNICI V SKUPINI
Namnožimo toliko kartic kot je
dijakov in jih plastificiramo. Vsak dijak na koncu srečanja potegne eno kartico
iz rok voditelja ter nato v nekem dogovorjenem vrstnem redu vsak dijak odgovori
na vprašanje. Pri odgovorih se ne ustavljamo preveč, damo pa možnost vsem, da
svoj odgovor povejo na glas.
Ni komentarjev:
Objavite komentar