četrtek, 9. februar 2017

Materiali za izdelavo, uporabo in shranjevanje pripomočkov


Danes sem se odločila, da bom pisala o potrebnih materialih za izdelavo, uporabo in shranjevanje pripomočkov, ki jih predstavljam na blogu. Sama sem pristaš dostopnih in poceni materialov, ki jih nakopičim pred začetkom šolskega leta in potem veselo porabljam do konca le-tega :).

Poleg očitnega RAČUNALNIKA, uporabljam še TISKALNIK in FOTOKOPIRNI STROJ.

KARTONI in PAPIRJI vseh barv in vzorcev so navadno osnova izdelanih pripomočkov. Jaz jih nabavljam v Lidlu ali konkurenčnem Hoferju, z vsemi sem zelo zadovoljna. Večinoma uporabljam A4 ali A3 format, različnih debelin, pač glede na namen.

LEPILO, LEPILNI TRAK - jaz vedno uporabljam lepilo v stiku in obojestranski lepilni trak, izjemoma še belo lepilo (npr. Mekol). 

STARE REVIJE, KOPIJE ILUSTRACIJ, KARTICE ipd.  navadno pustim v »celem« kosu, dijaki nato sami izrezujejo glede na temo vaje.

BARVICE, FLOMASTRI, PISALA so obvezna oprema pri uporabi različnih pripomočkov, predvsem pri ustvarjalnih vajah ali pri reševanju delovnih listov.

EMBALAŽA vseh oblik in velikosti pride prav predvsem za shranjevanje izdelanih pripomočkov. Sama jo navadno še okrasim, da izgleda meni in dijakom bolj prijazna. Prav pridejo različni kozarci za vlaganje, darilne in druge škatlice, mala vedra od jogurtov, embalaža od kapučina ipd. Škatlice navadno izdelam z origami tehniko

 

PLASTIFIKATOR in FOLIJE ZA PLASTIFIKATOR. Kot sem omenila v svoji prejšnji objavi, sem plastifikator začela uporabljati pred približno dvema letoma. Kupila sem ga v Lidlu za 19€, sedaj delam zalogo folij, vedno ko se pojavijo na njihovih policah :). Ni nujen, je pa več kot zaželen. Z njegovo pomočjo so namreč pripomočki bistveno bolj obstojni. 

DRUŽABNE IGRE s prilagojenimi pravili in »dodatki« uporabljam na veliko različnih načinov, ki jih bom opisala v svojih nadaljnjih objavah. 

ŠKARJE in/ali REZALNIK PAPIRJA. Sama bi brez rezalnika papirja že težko preživela. Pred več kot petimi leti sem ga kupila v Hoferju, še vedno reže kot nov in mi prihrani ogromno časa in živcev :). Škarje uporabljajo predvsem dijaki, ko »rešujejo« vaje. 



OBSTOJEČI PRIPOMOČKI. Pri svojem delu uporabljam tudi pripomočke, ki jih kupim ali snamem s spleta. Uporabljam jih na različne načine in tudi te bom opisala v nadaljnjih objavah :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar