ponedeljek, 6. februar 2017

Spoznavanje in gradnje raporta

Pa začnimo na začetku :)

Ko prve šolske dneve na ure DSP-ja »dobim« nove dijake, jih seveda želim spoznati. Prav tako se mi zdi pomembno, da dijaki spoznajo mene, da vzpostavimo zaupen odnos in pozitivno klimo. Za spoznavanje in gradnjo raporta po mojem mnenju nikoli ne sme zmanjkati časa in načinov. Sama vaje spoznavanja uporabljam praktično skozi vsa šolska leta, saj skozi te vaje dijaki spoznavajo tudi sami sebe.
Navadno šolsko leto z »novim« dijakom otvorim z delovnim listom »JAZ«. Oblikovala sem ga sama, njegov namen pa je predvsem prvi stik med psihologom in dijakom, prebijanje ledu, spoznavanje z načinom dela ipd. 

KAKO IZDELAM PRIPOMOČEK?

Delovni list preprosto natisnem, dijaku ponudim tudi različna pisala in barvice ter ga pozovem k temu, da delovni list reši čim bolj neobremenjeno in sproščeno. 
Delovni list je dostopen TUKAJ.


KAKO POTEKA VAJA? 

Dijak rešuje delovni list. Ob nalogi »tako približno izgledam« se dijak nariše, ostala vprašanja pisno odgovarja. Ob tem razmišlja o sebi, o svojih interesih, o ljudeh, ki jih ima rad, svojih navadah, razvadah itd. Ob reševanju lista se predvaja glasba v ozadju, ki jo izbere dijak, ki delovni list rešuje.
Po reševanju sledi pogovor ob vsakem odgovoru, ki ga je navedel dijak. Ob pogovoru se lahko postavljajo dodatna vprašanja, ki so namenjena predvsem temu, da se dijak in psiholog spoznata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar