sobota, 18. februar 2017

Spomin + vprašanja



Kot sem že omenila v poglavju »Materiali …« pri svojem delu uporabljam tudi različne družabne igre, ki jim spremenim ali dodam pravila. Tokrat predstavljam vajo, kjer uporabljam igro Spomin. Sama sem svoj Spomin kupila v trgovini Tiger na Danskem za samo 1€, različne verzije lahko brezplačno snamete s spleta, večkrat je igra del promocijskega materiala kake trgovine, tako da menim, da Spomin lahko in mora imeti vsak :).

Na tem mestu moram omeniti tudi vir svojega navdiha za dopolnitev vaje z vprašanji samozavedanja, revijo Flow. Odkrila sem jo na letališču v Amsterdamu, se v hipu zaljubila v njen izgled in vsebino ter jo redno listam že dobri dve leti. Revija izhaja v več jezikih, je pa namenjena umetniškim dušam, ki imate rade čuječnost, ustvarjalnost in življenje samo. 


Vprašanja samozavedanja sem si shranila v majhen kozarček za vlaganje, ki sem ga naslovila »čuječnost v kozarcu«. Lahko se jih uporabi tudi samostojno, brez igranja Spomina.
 
KAKO IZDELAM PRIPOMOČEK?

Potrebujem:

* igro Spomin 
* predlogo, ki je dostopna TUKAJ 
* po želji plastifikator in folije 
* po želji majhen kozarček za vlaganje


Predloga se natisne na papir poljubne barve, vprašanja se po črtah razrežejo, za daljšo obstojnost jih je smiselno plastificirati. Vprašanja lahko hranimo npr. v majhnem kozarčku za vlaganje ali kar v škatli zraven igre Spomin.  

KAKO POTEKA VAJA?

Z dijakom igramo spomin. Vsakič, ko dijak ali psiholog najdeta par, dijak odgovori na vprašanje (tudi če je psiholog tisti, ki najde par, vedno odgovarja dijak). Pri iskanju parov se dijak in psiholog izmenjujeta tako, da vedno drug odpira pare (tudi če nekdo najde par, je potem na vrsti drugi).

2 komentarja:

  1. Oo, super, končno nekdo, ki pozna flow! In kako zanimivo: tudi jaz sem psihologinja, ki je naključno odkrila flow v Amsterdamu in pišem blog. :)

    Mateja

    OdgovoriIzbriši
  2. Jeeej! Upam,da nas bo vedno vec in da nekoc docakamo tudi slovensko verzijo Flow-a ☺ pa koliko nakljucij na kupu! 😀

    OdgovoriIzbriši