ponedeljek, 6. februar 2017

Moj prvi blog

Pozdravljeni na mojem prvem blogu :)
Sem Darja Kramberger, diplomirana psihologinja, zaposlena v šolstvu. Pred tremi leti sem se prvič srečala z izvajanjem dodatne strokovne pomoči - pomoči za premagovanje primanjkljajev, ovir oziroma motenj. Ugotovila sem, da lažje in raje delam z dijaki s pomočjo različnih didaktičnih materialov, zato sem postopoma oblikovala kar nekaj pripomočkov, ki jih na blogu želim deliti z vsemi, ki vam bo to na kakršenkoli način prišlo prav. Vsak pripomoček se bom potrudila opisati tako, da bo jasno, kako ga izdelati, če pripomoček ni zrasel na mojem zeljniku, bom dodala vir. Ponudila bom tudi nekaj možnosti uporabe posameznega pripomočka v psihološki praksi, verjamem pa, da boste tudi vi našli še kako različico uporabe in vesela bom, če boste svoje mnenje in izkušnje delili z mano.
Vabljeni k branju!

4 komentarji:

  1. Bravo, Darja! Res si kreativna psihologinja :) Se veselim novih zapisov :)
    Tara ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super blog, tole bo še uporabno. Si me spodbudila h kreativnosti :) Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen in zelo uporaben blog. Hvala za deljenje kreativnih idej! :)

    OdgovoriIzbriši